Helsingissä on edelleen lunta! Huisia! Pitkiä pellavia vaan!

Ja tänään on miehen arvaama Nallekarkin syntymäpäivä. Epäilenpä, että ellei mitään radikaalia tapahdu, joutuu mies arvaamaan uudelleen.

Yö meni hyvin. Illan leffan lopputekstien aikana nukahdin sohvalle ja mies siitä herätteli siirtymään sänkyyn. Nukahdin ihan samantien... heräsin kolmisen kertaa vessaan ja nukuin kahdeksaan asti! Kannatti sinnitellä eilinen ilman päikkäreitä.

Eilen
illalla oli saunassa aika tuskainen olo. Supisteli oikein menkkakipumaisesti. Löylyjen välissä jo mietittiin, että näinköhän tulee vielä yön aikana lähtö synnyttämään (mies tietty ihan onnessaan meedion kyvyistään). Supistukset loppui kuitenkin tunnissa ja jäi vaan entistä arempi alamaha. Aamulla heräsin yhteen napakkaan supistukseen. Nyt Nallekarkki myllää taas joka-aamuiseen tapaansa. Onkohan se peruuttanut, kun peppu tuntuu taas reilusti navan yläpuolella?
 
Aikani kuluksi olen appiukon muuttohommia järjestellyt. Käytiin viikonloppuna miehen kanssa ottamassa kuvia myyntiin menevistä tavaroista (4h, k -asunnosta kun ei ihan kaikki tavarat mahdu kaksioon) ja nyt olen niitä laitellut huuto.netiin myyntiin ja kysellyt antiikkiliikkeistä lasiastioiden ostotarjouksia. Varsinainen muutto tapahtuu tän kuun lopussa ja epäilen, etten pääse siinä kauheasti auttelemaan, joten autan nyt kun vielä voin.

Äiti just eilen soitteli ja kyseli, et vieläkö jaksan odottaa. Kyllä mä jaksan. Olen ajatellut koko asian niin, että mun päätehtävä on nyt Nallekarkin odottaminen (siitähän mulle maksetaan toistaiseksi täyttä palkkaa) ja mä odotan sitä just niin kauan kuin siltä kestää olla valmis kohtaamaan tämä maailma. Lääkärit saa sitten päättää mahdollisista toimenpiteistä NK:n häätämiseksi yksiöstään. Mikä tässä ollessa...jos vaan toi päänsärky pysyy poissa, mä voin tehdä mitä vaan.

Tänään mies on jälleen kotona töissä. Joskus puolen päivän jälkeen ajateltiin tehdä kauppareissu ja poiketa kirjastossa. Mulla on taas kirjat myöhässä...mä olen parantumaton!!! Tänään tuskin lähden mäenlaskuun, vaikka laskiaistiistai onkin, mutta jos vaikka ostaisin kaupasta Runebergin torttuihin aineet...

1273073.jpg

Näitäkin voi vissiin pakastaa ellei kaikki mene? Viikonloppuna jo leivoin laskiaispullia ja niitäkin löytyy nyt pakastimesta.

Nyt aamupalalle ja sit pääsykoekirjan pariin (arvata saattaa, etten sitten eilenkään sitä lukenut).

Nonna ja edelleen vilkas Nallekarkki rv 37+6 (huomenna poksuu taas!)