Oskari Olemattoman kirjoittaja jätti haasteen minulle eli tällaisen meemiin

1. Linkitä henkilö joka haastoi sinut.
2. Kirjoita säännöt blogiisi.
3. Kirjoita kuusi sattumanvaraista asiaa itsestäsi.
4. Haasta kuusi henkilöä postauksesi lopussa ja linkitä heidät.
5. Kerro kaikille haastamillesi henkilöille haasteesta ja jätä heille viesti heidän blogeihinsa.
6. Ilmoita haastajallesi, kun olet vastannut haasteeseen.



1. Saan paniikkihäiriöoireita ruuhkaisissa kauppakeskuksissa ja tilanteissa, joissa joudun esiintymään. Sikäli hassua, sillä lapsena ja nuorena esiinnyin vaikka missä kissanristiäisissä eikä koskaan edes jännittänyt.

2. Minusta tuli lastentarhanopettaja, sillä väitin niin 5-vuotisneuvolassa enkä sen jälkeen ole keksinyt parempaakaan ammattia. Ehkä erityislastentarhanopettajaksi pätevöityminen vähän tuo tullessaan pesäeroa...

3. Minulla on erityisen hyvä suuntavaisto ja osaan lukea karttaa loistavasti. Kaikki läheiseni tietävät tämän ja luottavat aina siihen, että minä osaan perille. En ole koskaan eksynyt.

4. Olen viimeisen kolmen vuoden aikana kiinnostunut erityisesti sisustamisesta ja leipomisesta. Joku voisi kutsua tätä pesänrakennusvietiksi, etenkin, kun juuri ostin uuden rikkaimurin, jotta saisin pidettyä paikat siistimpinä.

5. En pidä äkillisistä muutoksista, yllätyksistä tai spontaniudesta. Etenkin, jos kyse on samana iltana järjestettävistä juhlista tai miehen äkillisestä iltamenosta. Mielummin käperryn sohvannurkkaan kuin lähden jonnekin vain tuntien varoitusajalla. Jos kuitenkin lähden, saatan olla päiväkausia iloinen, että lähdin.

6. Minulla on pakkomielle kellosta. Jos minulla ei ole kelloa/kännykkää mukanani, olen aivan hukassa. Myös öisin haluan heti kun herään, tietää paljonko kello on.


Haastan seuraavat bloggaajat

1. Ninnu

2. Heini

3. Veljekset kuin ilvekset

4. Pisakko

5. Anniina

6. Minttumaaria